9 December!

Igår satt jag och läste en diskution om hästar och så där. Och jag kan itne mer än att skratta. Säger bara det ryttare/hästägare! Varända jävlen ska veta bäst. ha rätt och blablabla!!! Vet ni det stör mig fruktansvärt :P
Spec. sånna där snobbiga jävlar, deras beteende stör mig en aning.. :P Usch.
Jaja idag har iaf jag vart i Rättvik och köpt spån till mina hästar :) Hämtat ut ett paket och köpt en väska och ha mitt smink i.
Och jämt när man går in till den där tanten i den affären känner man nästan att man måste köpa nånting av henne. Hon är så himla på en :S Men iaf. Jag fick den billigare snällt av henne iaf :P
Just nu sitter jag mest bara och väntar på att få jobba. börjar kvart i 4 (Y)
Och imorn blir det jobb igen fast på förmiddagen :)
Lika så i morgon fick jag red på aldeles nyss (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0