6 Dec.

Börjar med att säga att igår höl Anders på att ha ihjäl mig. Jag skrek på min mamma till och med då är det illa ;). Faktiskt Blev det en hel del skratt Så han hade nog inte riktigt ihjäl mig men ändå! HAHA Gud säger jag bara ;P
Och efter det blev den lilla jäveln trött och somnade med kläderna på hahahaha. Helt otroligt ;P

Fredags, var det mest bara mys hemma.

Lördagen, blev det Borlänge med Familjen. Hittade två T-shirtar, Ett Linne, två par strump byxor :P
Sen ett hackamore till Drew och plast stigbyglar så jag inte ska frysa så väldigt om fötterna när det blir riktigt vinter. Om det blir någon riktigt vinter? hum aja :P
Sen blev det Anders hela kvällen.

Idag, vaknat bredvid den bästa, Alltid lika underbart.
Sedan blev det hästarna. Hem käka frukost, ringd Janice. Sen rida med Janice vid halv 1 tiden :)
Red Drew på hackamore, Tro det eller ej men det gick fiiint :) Första gången också :) Jätte nöjd, skötte sig bra faktiskt =)
Så nu har jag duschat. Så nu får vi se vad som händer!


Anders ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0