3 Dec. och det är ett tag sen det var så här kallt ute som det är idag!

Somnade bredvid Älsk igår, alltid lika underbart! ♥
Dock skulle han upp och jobba på morgonen men det gör inget :)
Iaf, Sitter heltfast här hemma idag igen! Ingen bil eller nånting. Har iaf hunnit med att göra klart stallet så jag slipper det ikv!
Och när jag kom hem från stallet ringer mobilen från backåkern. Dom undra om jag kunde jobba ikv. Och det sa jag ja till. Börjar 14:30 till 21:15..
Och jag hoppas att jag hinner träffa Anders innan Eller efter (:

Nu ska jag börja skriva en lapp om vad jag ska säga när jag ska ringa på det där jobbet som jag hittat. Så får vi se om jag lyckas eller inte ;P haha

// Sandra
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0