27 Dec.

Julen är över. Rätt skönt ändå måste jag då säga.
Men ändå mysigt. En jul med både släkt och världens underbarast kille, Anders ♥
På Julafton va vi iaf hos mina kusiner, senare va jag med Anders :)
Fick ett jätte gulligt fint halsband av honom. Han är världens bästa <3
En skit liten volymtong av mamma och pappa. Inte fåt in tekniken än men den funka bra :) Och pengar fick jag!
Fredagen, blev det hem till Farmor och Farfar. Anders följde med också :) Och där fick jag mest pengar..
Och igår blev det hem till mormor och morfar.
Och idag, äta hos farmor och farfar kl 3 sen ska jag åka och jobba kl 4. Fick reda på det när jag va i stallet.
Jobba Måndag, Tisdag blir det nog kupolen. Behöver kläder! Känns som jag inte har några alls.
Ny mobil behöver jag också. Hatar när den ska hålla på att krongla. Men jaja :)
Nu ska jag fixa mina fula naglar och lite skit.
Hejs!

Jag Älskar Anders ♥
Jag är lycklig som har honom! Det finns ingen bättre!

Kommentarer
Postat av: Klara

Hör av dig om du vill ha sällskap till kupolen..:)

2009-12-27 @ 13:35:56
URL: http://klarizklariz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0