23 December

Julafton imorn. :)
Jag vet inte känns inte så spec. som alla andra år :P men jaja :)
Va ett tag sen jag bloggade också.
Men jag har jobbat och var med Anders en hel del :) kan nog bero på det.
Iaf, Jobbat idag också :) Men jag va inte fullt pepp på det men ja alla gånger är man väl inte det :P
Jag har egetligen inget att skriva.
Åker till mina kusiner imorn. Sen juldagen blir det farmor och farfa vilket jag inte är allt för pepp på heller, hum undra varför!
Sen får vi se om det blir Bowlingen. Länge tänker jag då inte stanna där iaf!!!! Nejdå men det känns så iaf.
Just det mamma Fylde år här om dagen också. Eller jaa den 18 December. Och igår har jag haft mitt körkort i 1 år :) Ballt, höhö nejdå!!!

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0