2 December

Den bästa och underbaraste sov hos mig inatt också :)
Iaf när det var dags att åka till Hästarna så är för det första min bil borta! Pappa har tagit den!!!
Så jag gick för att ta Deras bil. och när jag ska bromsa jaaa såklart funkar inte broms jävlarna!!!!!! Inte bra och när nåt går snett på morgonen blir inte mitt humör bra.!!!
Hum, iaf ringde till Farmor och Farfar och fråga om dom kunde släppa ut dom. Och tack och lov kunde dom det! Ja lite gladare blev jag ju iaf (; + att Anders var här.
Vid 11 halv 12 åkte Anders, jag hoppa in i duschen. Städade lite och så där. och nu sitter jag här >.< Helt fast. ingen bil eller nåt. Men jaja.
Ztv har vart på hela dagen, så jag har haft nåt att lyssna på iaf. Efter som jag fortfarande inte har något ljud på denna skit data!
Ikväll, Får se om man kikar förbi Malin och dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0