17 December, Jul och Nyår närmar sig.

Seg dag, väääldigt seg dag. Jag och hundarna typ. Anders kom förbi några minuter för nån timme sen. Jag saknar honom :)
Hade hoppats på att få en lång sovmogron med honom.  Men så blev det inte. Men det är klart det finns fler tillfällen för sånna :) så det gör inget ^^
Jag e lycklig över att han är min ♥ så det så!
Iaf, jag har ingen bil eller nåt. Mamma och Pappa låna den till borlänge efter som nån av deras bilar dom har inte funkar (Y) Blablabla det stör mig och inte kan dom ta och göra nåt åt det heller verkar det som!!!
Och sen en sak till jag har visst fått massa jobb nu också. Hela helgen :S jaja pengar iaf.. :P och dom där två dagarna innan julafton och en dag några dagar efter julafton.
Alltså samanlagt 11 dagar har jag jobbat den här månaden hit tills iaf :P kankse inte så kul och veta men ändå!
Idag är det lite kallare än vad det har vart innan också. Usch, nu sitter jag med min vetekudde i knät efter som det inte är spec. varmt inne heller..
Och snart är det julafton inte alls långt kvar.
Nyår också, vad händer då? Ja vi får se :P
tycker det här året har gåt fort :) Massa saker som har hänt. Roligt år faktiskt om jag tänker efter. Studenten P&L jaaa massa roliga saker som hänt.
Jaja nu ska jag försöka hitta på något ;P

Kommentarer
Postat av: Linnea

Händer juldagen?

2009-12-19 @ 22:43:29
Postat av: Anonym

Linnea: Vi ska till min farmor och farfar och lite så där. Sen kankse det bli Bowlingen. Själv då?

2009-12-23 @ 23:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0