14 December! Måndag Morgon..

Seg på att uppdatera? jaaa jag är nog det :P hehe
Iaf så jobbade jag Onsdag, Torsdag, och Fredag nu i veckan som va (: Sen blev det Bowlingen på Fredagen också Med Anders och dom :)
Annars har min helg varit bra :)
Kollade på filmen flickan som lekte med elden igår :)
Typ lång film. Och så mycke som man ska komma ihåg för att fatta känndes det som. Helt okej men trode den ändå skulle vara lite bättre faktiskt :)
Idag, nyss ätit frukost. och ska snart klä på mit och sticka ut och rida min hästar. Sen ikv blir det Ridlektion :)
Kommit lite mer snö nu också om man jämför med när det intevart nåt på backen typ :P
Och Anders Är Världens Underbaraste <3 (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0