Sommaren 09

Nej för vet ni vad!!! Jag vill ha tillbaka allt som har hänt i sommar!!! Fast lite mer avallt allt går ju så förbaka fort. Och mindre regn :)
Jag menar P&L, stå längstfram på Volbeat var det inte underbar, Ehm jooo heeelt underbart!!! Shit för det!!! Och alla roliga fyllor på campingen HAHA Då man mest låg och skratta och drack på filten vid tältet, när man inte var inne på Festivalen. Och när Sebbe hälde vatten över mig men jag trodde jag spran snabbare än blixten ;o hahahaa Och jag fick lockigt hår -.-' .. När jag stog och sa vid promoe, när kommer den bra låten? Svenne bannan, som i stort sätt suger getpung nu hahaha x) MEN då var den bra ;)
Men Volbeat, det glömmer jag ALDRIG Hur full man än skulle vart, Vilket jag hade gjort med Timbaktu det mins jag inte (; Sen mins jag alla kast spyor Linnea gjorde !!!! Nej fy haha Stackarn, lite väldigt äckligt var det!!! x)


Classic car week oh jaa det var ju helt klat tummen upp för det med!!! (Y)
Det ända som sög helt totalt var väl att jag jobba dom roligaste tisdagarna >.< typ som då det var Björn Rosenström på Bowlingen jag mins så väl vad grinig jag var för att jag skulle jobba!!!HAHA jaja. Lalalalaa och jaa all skit regn kunde det ha vart väldigt mycke mindra av!!! Då skulle det vara helt toppen :D
Ah men sen får vi inte glömma den vilda kräft skivan HAHA Nej jag blir full i skratt bara jag tänker på det!!! Att kolla på bilderna sådör jag av skratt xD
Och vad händer nu när vintern näramar sig då??? Jaaa det visar väl sig :)


Jaa och snart kankse Linna kommer och hälsar på en sväng..!!!


Synd för bilden får mig att längta tillbaka änumer!!!

P&L!!
 

Italobrothers - Stamp on the ground

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0