Torsdag!

Jaru, halva kvällen var kul halva kvällen sög SKIT... Jaa, och jag lät mobilen vara. Grattis till mig. Men jag var påväg några gånger, men jaja.
Nu är jag hemma själv igen. Ända till natten till Söndagen!!! Skööönt på sätt och vis.
Nu ska Jag göra lite schema för att kanske få jobba lite.
Btw jag har fått min lön idag, Det Gillar vi!!!


Du finns i mina tankar ♥
För varje sekund som går slår mitt hjärta för dig
Jag önskar du va min. ♥

Jag glömmer aldrig det vackra jag såg i dina ögon ♥
Din doft som jag aldrig kommer glömma ♥
Jag glömmer inte när vi gick hand i hand ♥ 
Den första kyssen, den va underbar ♥

Utan dig faller allting isär
Finns ingen som dig även om jag börjar leta
Det känns som jag är bunden

Du är för perfekt för att beskriva i ord ♥
Att hitta en kille som dig är inte lätt!


:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0