Mer än sant!

Jag är inte kär i kärleken, jag är kär i han!!! Så är det, även om jag träffat honom två gånger bara så finns det något som säger mig att det är han jag vill ha. Och om jag bara kunde få träffa honom igen!!! För det vill jag verkligen. Och jag hoppas på att han vill detsamma.
<3
Mamma sa, du har inget att förlora Sandra bara bevisa vad du känner och krångla inte till det för dej, och det gjorde mig starkare, att jag ska va så fruktansvärt feg och visa mina känslor! :(
Men jag ska försöka ändra på det. Fast jag tycker det är så svårt att veta vad den andra tycker och tänker. Vill inte gör bort mig, men det är väl saka samma men ändå..

Bara för att jag ville att han skulle få veta skrev jag!!! :
Jag saknar dej och tänker på dig massor, Och jag vill verkligen träffa dej igen. :(  godnatt <3<33<3 (K) 


Nu ska jag sova, så godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0