17/8-09

Ny vecka nya möjligheter,
Ja idag får jag träffa min Ronaldo. Förhoppningsvis rida honom också. Men man vet ju aldrig, ny grupp, ny ridlärare.
Innan blir det nog att sola!!!

Jo jag slängde ett öga på Arbetsförmedlingen 700 jobb i sälen, söka och flytta dit kankse? Nej inte vet jag.
Jag ångrar näääääästan att jag gick Häst, skulle velat bli frisör men nej då när dom går på betygen så får man väl gå det man kommer in på. Så nu är det nog försent.

I helgen om inget annat och lite bättre händer, blir det FEST!!!!!! PUNKT SLUT.


Kommentarer
Postat av: Sofia Gudmunds

ska du ha Annica? hon är bra :)

2009-08-17 @ 22:49:42
Postat av: Sandra

Japp det ska jag :) Och hon va bra :) Går du kvar på ridskolan?

2009-08-17 @ 22:52:59
Postat av: Sofia Gudmunds

Nej jag tycker det är för mycket pengar. dessutom har jag tröttnat lite på hästarna :/ räcker med skolan antar jag.

2009-08-20 @ 16:46:16
Postat av: Sandra

Jaha :P jaa okej förstår det :P

2009-08-20 @ 17:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0