Sova snart

Imorn resursen kl 10:00, betyder jag måste sätta klockan på rigning. >.<
Kvällen Etage kankse?
Torsdag lugn dag rida kanske?
Fredag Blir jag hemma själv hela helgen troligen. Vad jag har uppfattat det.
Lördag Jaa då blir det nog Festa, Med Janice :) Efter längtat.
Söndag seg dag.

Sen känner jag att jag har blivit lite Sne. Nästan som en Sne Fylla. Ha-Ha-Ha nej då men seriöst, nu var det ett tag sen jag var så här alltså. Och känner mig som en sån där typiskt super idot som inte fattar nånting och blablabla... Fast har jag nån gång fattat något? Haha nej då, så allvarligt är det väl inte hoppas jag?
Sen e jag så efter tänkt så det är helt sjukt!!! Det är faktiskt lite synd och jobbigt. Lixom så osmart och så där man blir.
Och tänker aldeles för mycket. Men är det inte så det blir när man inte har något för sig ? haha. Lalallaaa

Snart kanske jag ska sova? Mjo. Och prata lite med min mamma kanske.
Jaja därför säger jag Godnatt nu :) Puss♥
Och jag saknar <3 Känns som det verkligen fattas något. Men aja...
Sen vill jag köpa bil !!! En mobil, ny kamera, Tatuera mig igen och pierca mig, Köpa mer nya kläder, ja det är så mycke jag vill!!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0