00:00

Hemma från allt ridande, Ja jag har ju inget bättre för mig om dagarna nu. Tre hästar i full gång hela tiden, ja jag visste inte att det skulle länns så bra i mina muskler nu på kvällen haha x) Bra gjort Sandra iaf. Jo jag vet ^^ Nej då. Iaf både Dressyr, Hoppning och Markarbete har det blivit idag. Yey. Men vi gillar det.

Mjaa det är synd, jag tänker så förbaskat mycke på saker och ting. Allt blir så stor hela tiden. Det är jobbigt att bara gå hemma också Man blir nästan lite knäpp. seriöst :P Jag tror jag har blivit det. Haha. Nej då.
När man gillar någon så förbaskat mycke så fungerar inte alla hjärn celler ibland känner jag, Världen stannar till och man vet inte nå hur man ska betee sig. Shit, Men vilken underbar känsla det ändå är. Men man ska ju också försöka lyckas ända fram till något bra också :) Och det ska jag banne mig göra en vacker dag också.

Min mamma sa idag, du måste hitta ett jobb Sandra joo jag vet sa jag. Jag ska till arbetsförmedlingen i veckan, då sa hon, jaa men fråga runt lite själv i Rättvik så du stannar kvar här för om du går till arbetsförmedlingen kan dom ju skicka iväg dej hur långt bort som hälst. Då sa jag, jaa fy vad skönt!!! det bara flög ur munnen på mig. Hum men jag vet fortfarande inte. jag blir så trött jag vet inte nå vad jag vill, det är jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0