Jobb imorn

Backåkern fråga om jag ville jobba imorn. Och jaaa jag gör väl det då :P
07.30 - 14.30 Lördag helg det blir fint med pengar (Y) Inget roligt som händer ändå ihelgen så varför inte..
Och det är väl såklart efter som jag inte är fast stäld på tiden. Hoho jaja.
Sen blir det vara hem och göra sig iordning till att åka på Dalhalla och jobba (Y) Opera, öronproppar med kanske? HAHAHA. Jaja skönt och bli av med det passet för ridskolan iaf.
Och på Måndag blir det första Ridlektionen på länge :) Har Annika som ridlärare nu får se hur det blir då. Kommer nog sakna Ina lite också :) Iaf så är vi 4-5 styken i den ridgruppen, typ skööönt (:
Joo jag är bra fest sugen, och saknar verkligen massa människor fortfarande. Nästan så att jag är bra sugen på att flytta nånstans och slippa den här tråkiga lilla hålan vid namn Gulleråsen. Bara ner till Rättvik skulle göra mycke!!! Närmre till det mesta lixom.
Och jag känner det snurrar massa känslor inom mig,
Att ha sluta skolan är inte lätt . Jag vet inte nå vad jag ska gör nu? Jo gå till Arbestfömedlingen och hoppas på att få nå jobb på nå vis. Jag får ta vad jag får. Att vara vikarie på Backåkern kan jag inte leva på precis. ;o kan ju typ bli en gång i månaden man får jobba då nej men typ.. Allt hittar väl sin plats så småning om :) Eller jag kan ju hoppas på det iaf!!! :P
För nu SKA jag försöka hoppas på allt jag vill, så får vi se vart det tar vägen!!! (:

Nu blir det att ha in hästarna till den normala hagen sen ta en dusch och kankse sängen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0