Tiiiisdag, 13:08

Jaa Nu är iaf timmarna fixade OCH Chefen frågade mig vad gör du om dagarna nu, och jag sa nej jag går bara mest hemma.. Och gissa vad hon sa, jo ring till resursen så att dom kan lägga til dig i freetime och visa dig hur du saka och inteska göra. Så det ska jag göra. Så jag får lite mer pengar iaf än inget lixom. Så det kändes som om att hon vela ha mig kvar :) Hum jaa jobbet är helt okej men jag vill nästan göra något annat också känner jag. Men det blir nog arbetsförmedlingen och jobb söknade iaf. (Y)
Nu snart ska nog vänta på att mamma ska komma hem först, sen så ska jag göra något som jag inte har gjort förr x) Rida ena hästen och ha den andra som hand häst. Ja det kommer nog bli lite intressant HAHA. Så önska mig lycka till, Tack (;

Jag känner mig så envis. Och jag vet inte, är det bra att vara envis i allt? Hum bra fråga.

Sandra, gå på DIN magkänsla,känns det bra behöver du inte fråga andra,alla tycker ialla fall olika,och då kan man bli än mer konfust!
Är det inte så, så säg, Jaa jag gillar dom orden och jag kommer gå efter min magkänsla. Försöka iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0