Sista dagen på jobbet imorn.

Jobbat idag (: Japp idag var det en bra dag på jobbet (: Bra arbetskamrater massa skratt haha jaja det är så det ska vara tycker jag :)
Imorn är det sista dagen. Och jag jobbar med bra personer då också. Inga tråkiga som inte vet vad humor är!!!
Och ärligt jag vet inte vart dom får allt ifrån hahahaha x)
Jaja Sen vart det lite ut och gå med Anna-maria (; i det fiiiina vädret :)
Sen på lunchen, seriöst jag tror jag aldrig sett den lilla damen äta så mycke nån gång ;o jaa jag fick en shock rent utsagt HAHA men det var ju posetivt iaf :) Vet inte vad som tog åt henne hon gapa själv och allt haha jaja.
Nu sitter jag mest bara och väntar på att åka till farmor och farfar och äta. Lalalal
Och halv 12 inatt åker mamma och pappa till arlanda. Ja jag mins fan inte vart dom skulle åka. Men det var väl sak samma. Där det är sol och blablabla ska dom iaf. Och jag fick inte följa såklart. Aja. Jag blir hemma med hundarna och allt.
Jaja :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0