Seg dag..

Lite halv seg dag, gick ut för att rida joo så klart börja det regna (Y) Men det lugna ner sig så det gick bra ändå :)
Fille var bra duktig, red på kandaret :) Dressyr på gräsplanen :) Nått galopp ombyte blev det. Och lite fjant men såååå duktig ändå :) Och när vi kom tillbaka börja det och regna igen haha

Jag längtar tills jag får min lön. Och jag vill ha så mycke -.-'
En egen bil.
Bärbar Dator.
Ny mobil.
En till troligen sista Tatuering.
Tragus i örat.
Pierca naveln som jag velat ett tag hum men jaja.
Kläder, aldrig helt fel.
Hum haha och allt de har jag inte råd med, aja nån gång lär jag väl kankse ha råd med allt :)



Fille och jag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0