Prima skit bra!!!

Att rida på Fille med Drew som hand häst gick rätt hyfsat bra faktiskt :) Lite nervös blev jag över stora vägen traslade lite för mig och dom fjantade men det gick bra. :) sen hände det väl lite små saker men jaja, förutom när jag väl kommit till farmor och farfar typ vid stallet skäller såklart den där jääääävla hunden och mina hästar håller på att skit på sig. Hum haha :P och jag skrek håll käften och typ jag ska döda dej. För det är INTE första gången nåt sånt händer, har till och med flugit av tack vare den hunden. och inte nog med det jagad av den. Fyyy. Jag gillar den inte. :P
Jaja nu är inte hästarna hemma längre. lite trist men jaja. Skönt på ett sätt och kunna ställa upp dom i stall gången och göra iordning och så där iaf.
Sen imorn ska jag till resursen faktiskt och lära mig och lägga mitt egna schema så jag iaf får in lite mer pengar än inget :)
Det känns som en liten lättnad iaf.

Duktiga hästar Höhö ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0