Mora

Jo blev ju mora idag. Med Mamma OCH Pappa. :P Såklart nästan omöjligt att gå in på en kläd affär utan att jag bara hittar nångot i nån afför så såklart blev det ett par byxor och en tröja, Jag e Nöjd!!! över 400 kr bränt bara men jaja :P Bara två andra tröjor jag e ute efter nu men dom får jag köpa senare :) så så äre.
Sen utan för Wilys när vi skulle handla mat så står såklart sånna där mobilnördekontantkortsförsäljare där. -.-' Haha och jag blir så klart på lurad skiten, eller skiten och skiten bättre än vad jag har nu. + att jag fick lov att byta nummer och blablabla men det gör väl inte så mycke när jag får 3000 gratis sms för 59 kr i månaden ist för att betala 300 kr :) Jaja det blir nog bra det hära. Så nytt nummer om cirka 5 arbetsdagar x) Och ballt nummer för den delen också. HAHA. Jaja.
Sen var det nån som skrek FEST, Joo Fredag och Lördag är det fest (; Mööööhö något jag behöver nu känner jag :)
Och jaa jag trillade såklart av pollen idag x) jag satt inte fast som klister i sadeln den här gången ^^ Mja häst jävel som skrämde min häst, på safalten landa jag också >.< Mindre skönt, är väl armbågen och knät som e bra uppskrapat som gör att jag faktiskt egentligen fattade att jag trilla av HAHA Jaja :) Annars va min polle bra fin... Säger bara det, de ska va STOR Häst <3

Ja imorn åker jag ju till Smedjebacken igen,  Tilbringade hela min sommar där förra året känns det som iaf och den här sommaren inget. Men nu så en helg i slutet av sommaren iaf :) Bättre än inget.

******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0