Massor som har gjorts idag..

Vaknat, åkte till affären och köpte frukost, tagit handom hundarna, Ridit båda hästarna, red Derw med Janice. Sen ätit hos farmor, :) kom hem tog handom hundarna.
Och nu sitter jag här :P Jaa Målat naglarna också , en av alla gånger som jag fakiskt blev väldigt nöjd. Vet inte, darra inte lika mycke på handen idag tror jag HAHA jaja.
Imorn, ja då behöver vi en chaffis. Lalalaa nån som vill ställa upp?? Har några som säger hör av mig eller typ kanske kan. Men jaa man vet ju aldrig då lixom :S... Jaa så vi får se, annars för hoppningsvis blir det Fest imorn. Yey..!!
Nu e jag rätt trött. Men jag ska nog inte sova än på ett tag iaf..
Boken jag läser jaaa jag har faktiskt kommit rätt långt eller långt och långt en bit iaf.. :P Och den är rätt hyfsat inte kommit in riktigt i den så än men jaja :)
Jaa och jag vet inte vad jag ska säga, men jag saknar honom verkligen <3 =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0