Måndag igen!

Måndag igen, Helgerna går aldeles för fort!!! Hemskt, Men jaja känns som jag har helg dygnet runt haha nej men ja. Aja!
Snart blir det att åka och sola med mamma, mm.. jag gillar det!!!
När jag kommer hem, blir det nog att rida. Mjo :P Vad finns det egentligen att göra om dagarna när man är så kallat "Arbetslös" Usch vad hemskt det låter egentligen. Och jaaa jag saknar det SOCIALA i skolan. Och det är inte lite heller. Men jaja.
Nu har jag också sagt att jag ska till arbetsförmedlingen förra veckan. Men det här veckan SKA jag dit har jag bestämt.
Just ja jag ska åka och skriva i mina sista vikarie timmar idag också. *Suck* Men jaja :)
Och min vixna katt sitter och jamar det är liiiiiiite drygt.
Kl 8 blir det ridlektion. Och jag HATAR rent utsagt det sista vi får göra efter ridlektionen, kratta ridhus mocka skiten, putsa ALLT. >.< Seriöst, kommer ALDRIG hem känns det som.



Ta mig här ifrån!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0