Lager 70

Idag sov jag nog som en stock. Jag hörde inte ens när Morfar kom och skulle rasta Charlie inan han skulle jobba. Jaja :) Sen ringde mobilen halv 12, Linn undra om vi kunde åka till Lager 70. Så vi gjorde väl de :P jag hitta iaf ett par jeans, inte precis planerat att köpa något men så blev det iaf ^^,
Vid 5 blir det käka Pizza (Y)
Och för tillfället hatar jag min bror!!! Ja det har gått bra och vara hemma själv med honom ända tills nu känns det som. så tack och lov kommer mina föräldrar hem idag. Rent utsagt jag tåll honom inte alla gånger!!! *suck*

Hahaa Jag har för övrig fastnat på mitt mobil spel IGEN (; Men jag skaaa klar det ;)
Lördag blir det dalhalla och jobba för klubben. Ah inte den bästa konserten kanske, Opera. men jag får väl stå ut!!! Yeah. Eller vem vet kanske är super bra (; HAHAHAHA


♥ ♥ ♥ ♥


På Måndag Får jag kanske förhoppningsvis Rida Ronaldo Igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0