Kräftskiva i helgen!

Jo visst. Igår blev det fest utan dess like. Att från dans på bord till att vissa åker gräsklippare!!! Startar skoter, stoppar mat i orres avgasrör, Allt händer verkligen kändes det som. HeeeeelT Sjukt! Men såååå kul hahaha. Nej shit.. Senare Krogen höhö. men det var rätt segt det med. Så donken efter det, Gott vare!!
Iaf jag tror jag ska vara lugnt ett tag nu framöver.. Eller jag menar lugnare, känner det vart för mycke igår fast det är fortfarande inte värsta fyllan så deeet så.. Jag gick för det mesta runt och sakna människan.
JAG VERKLIGEN SAKNAR MÄNNISKAN.. Aldrig i hela mitt fucking äckliga liv att jag har kännt så här för nån person förr!! Nej helt jävla sjukt. 

Tjenahejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0