Heeeelt slut!!

Ja först ringer kl halv 7 jobba halv 8 till halv 3 sen hem äta och fixa sig för att åka till Dalhalla och jobba från 6 till 10 -.- jaja lite trvligt iaf :) Och jag fick stå i kassan. Typ sämst på matte men det gick fiiint :) flöt på riktigt bra i sista pausen. ^^
Piss väder, Yes och jag hatar det. Fryser som en tok , Bläää men tacka vet jag min vete kudde som är varm och go. :)
Känns att Höst vädret är på väg i luften :( Jag vill inte. Hum men jaja. Lär väl komma de också nån gång. Men svensk sommar är inte riktigt någt att hurra för längre tycker jag.
Jaja efter Dalhalla blv det statoil och köpa chips och chocklad (Y) Ah = Sandra ännu fetare -.-'
Och på vägen dit och ända hem massa grodor på vägen hoho. Jaaa jag träffade några ;)
Nästan så jag funderar på att krypa ner i sängen trött och fryser lite smått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0