!?!

Hur ska jag göra? Du kanske har svar på det.. Nej då..
Iaf En tjej va här och red idag. Mm.. Drew Lyckades spraka på mig. Eller ja på mig och Fille Vilket han inte brukar göra annars. Fetaste blåmärket jag kommer få. Men jaja skit samma ;P
Imorn blir det första ridlektionen sen innan sommaren också, ska bli intressant. Ny ridlärare och allt. :P
Tråkigt väder också. Bara massa regn >.< Blä men jaja. ^^
Nu ska jag nog lägga mig i sängen och vila ett tag.
Jag har föresten inte fastnat på mitt mobilspel längre utan jag har klarat hela skiten hahah, Så nu är det mindra kul bara för det ist!!

Och jag fick en katt som skulle göra mig Glad och hon börjar lyckas :) Börjar faktiskt bli lungnare nu än vad hon va förr!!! Tack och lov.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0