CCW Slut, så nu blir det lite lugnare ett tag till!!!

Känns som en evighet sen jag bloggade. Okej inte allt för ofta under den här veckan som annars men jaja :)
Jag kankse har haft ett mer så kalat liv och inte bara setat vid datan HAHA jaja :)
Fredags SÖÖÖG Regnade och massa jävla skit. Men men. Och Igår Lördag va jag med Linnea :)
Blev bowlingen Lite kul iaf (:
Skavsår? Jooomenvisst det har jag (; Men jag lider inte lika mycke av dom som första dagarna HAHA
Myggbett? Joo dethar jag gott om också.
Torsdags Jaa då blev det galet mycke dricka HAHA Men kul vare. :)

<3


Kommentarer
Postat av: arne waise

hallååå mera bloggande tack :P

2009-08-08 @ 10:02:35
Postat av: Sandra

Okeeeej arne waise -.- x)

2009-08-08 @ 17:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0