<3

Det är för dig mitt hjärta bankar hela tiden,
Du finns i mina tankar ♥
För varje sekund som går slår mitt hjärta för dig
Jag önskar du va min. ♥

Det var äkta kärlek när vi sågs första gången för mig
Jag glömmer aldrig det vackra jag såg i dina ögon ♥
Din doft som jag aldrig kommer glömma ♥
Men för mig äre bara å fortsätta drömma
Jag hoppas att det blir jag & du någon gång
jag älskar dig ♥
Jag glömmer inte när vi gick hand i hand ♥

Utan dig faller allting isär
Den första kyssen, den va underbar ♥
Finns ingen som dig även om jag börjar leta

Det känns som jag är bunden
Du är för perfekt för att beskriva i ord ♥
För mig är du speciell på alla möjliga sätt
Av dig så kommer jag aldrig att bli mätt
Att hitta en kille som dig är inte lätt.
Kärleken den kommer och kärleken den går
Du är som en stjärna som fallit från ovan lika mycket värd som.. guds gåva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0